czwartek, 20 marca 2014

Jeśli jest Ci źle to kup (a raczej przygarnij) sobie psa

Każdemu z nas przytrafiają się dni, które są całkowicie nie tymi dniami. Dni, w które każde z nas niezależnie od ilości nieodebranych połączeń czy smsów czuje się samotnie, tak jakby był sam jak palec na świecie. Niezależnie czy obejrzymy dobry film, zjemy dobry obiad bądź spotkamy się z przyjacielem to i tak nastrój nam się nie zmieni.
Znalazłam świetny sposób na takie dni. 3 lata temu podjęłam wydaje mi się bardzo słuszną decyzję na stronie na Facebooku Psygarnij.pl - Nie kupuj przygarnij zobaczyłam zdjęcie a na zdjęciu to małe cudo:

i w sekundę podjęłam decyzję, że to musi być mój pies. Wtedy przygarnęłam do domu małą białą kulkę. Miałam kilka razy kryzys posiadania psa, ze względu na to, że jestem dość młodą osobą i nie powiem, pies czasem utrudnia podróże, czy zakłóca i jeszcze bardziej napina harmonogram dnia. Ale właśnie w taki dzień o jakim napisałam wyżej to jest najlepsze co może być w Twoim życiu. Moment kiedy na 3 minuty zostawiam psa pod sklepem, żeby wejść po papierosy i jak wychodzę ze sklepu a mój pies reaguje jakby co najmniej nie widział mnie 3 dni. Wtedy tak bardzo docenia się, że jest takie małe stworzenie, które uważa Cię za cały swój świat. Tak samo, wracam po męczącym dniu do domu a mój pies z impetem i entuzjazmem wita mnie zupełnie jakby nic go nie obchodziło, tylko to, że TEN człowiek jest już w domu.
Więc każdemu kto czasem miewa gorsze dni polecam przygarnięcie psa, o ile ma się taką możliwość.
Jeśli takiej możliwości się nie ma zawsze można znaleźć schronisko, w którym na pewno kilku rąk do pomocy będą bardzo potrzebować. To też da uczucie spełnienia, a gwarantuje, że psy w schronisku mają jeszcze więcej miłość do ofiarowania ludziom.

Zawsze będę się zgadzać ze stwierdzeniem, że pies najlepszym przyjacielem człowieka.
Od małej białek kulki na powyższym zdjęciu do takiego psiego okazu:

3 komentarze:

  1. jaka sliczna :D zdecydowanie te siwe wlosy ja postarzaja ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. chujowy kundel blee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko o moim psie bym powiedziała, ale na pewno nie to, że jest chujowy.

      Usuń